April 17, 2011

Ko, cakap kat aku...last2 ko jugak yang buat....

Hello mello semuanyer....
sihat ke tidok...
kalau tak sihat...cepat2 la pergi klinik ea....


kali ni...tajuk entry berbahang sedikit...(tajuk je berbahang...tapi isinyer tidok pon)




Actually, aku nak cerita pasal kawan2 praktikal aku...dorang selalu cakap macam ni...Blog2..Blog2...tak habis2 dengan blog dia tu...

kalau nak tahu aku ni suka buka blog...tapi update tu jarang sekali la...no idea la....

Opss...lupakan cerita pasal aku....sekarang aku nak cakap pasal entry...
Ko, cakap kat aku, last2 ko jugak yang buat... ayat ni aku tuju khas buat kawan2 praktikal aku...(yang perempuan la)...yang laki ok je...maintain dengan kerja dan games FB dorang....




sebenarnya...kawan2 praktikal aku ni, dah terpengaruh dengan aku...dorang dah ada blog sendiri....hahahaha


jadi sekarang ni aku nak promote blog kawan la ....
nak buat bakti sekali sekala....





Athirah -  Story- Mory




last sekali...blog ni baru buat hari khamis lepas





ok...selamat masuk ke dunia blog ea kawan...





6 comments:

bloggy achiky_nsd said...

haha....seronok nampak mengate org ye...malu i u....adeiiii

Ain Zulaikha said...

sekali dah berblog memang tak kan tidur lah korang.. hahaha

cik blink blink said...

kak nurul...x mau malu2....
ain...tahu tak per....klu tdo pon dok mimpi2 ke blog

Orkid Edyliyne said...

hehe... nampak tajuk macam marahkan seseorang je....
boleh pulak diorang terpengaruh ye...
(n_n)

cik blink blink said...

@Orkid Edyliyne ...tahula dorang...tiba2 je buat...kita layan je la

atiqah~ said...

hehe..
dulu x minat gak ngn blog2 nih..
tpew bila da wat ja..
x berenti la plak..hehe^^~