December 20, 2010

KAWEN & SAMBUT MENANTU...

                                                                      AZUHAN & RAFIDAH




Kat Perak( masa ni aku x g pon, ayah aku x bpe sihat nk bawak kerete jauh2)

tapi aku dah curi 1 gambar kat kat dalam fb dia pengantin 2...hehehe...sje nk wat kenangan..
jom tgk gmbr ...
purple g2 U...



ha...cam mana...hensem x sepupu saya...
tgk....taik lalat ala2..Dato' Siti lgi 2...
ha...Ni la dia Abg Teh anak kepada toke nasi kerabu ...Che Long  r 2... mak cik hamba...




Tiba r masanyer Belah Pihak Lelaki( Sambut menantu)
time ni saya ada...siap jadi bbysister g2...huhuhu






gambar masa sambut menantu ni x banyak...maklum r jdi babysister(sebenarnyer malu nk ambk)hehehehe




so ni la aku dengan anak2 yg perlu di jage...




akhir sekali sebelum balik dapat la cenderahati...
atau di panggil sisa oleh org kelate...








No comments: