February 28, 2011

Magrin serang lagi....Acu Cuba Ni....

Sakit Magrin...sakit kepala yang teramat sangat....kadang2...rasa nak hantuk kepala kat dinding...
pastu...ada orang kata orang yang menghidap sakit magrin ni tak boleh makan coklat banyak2...betul ke ha...(aku tak tahu pasal tak pernah kena sakit magrin ni)


kalau korang ada penyakit magrin(orang yang sakit kepala yang biasa2 pon boleh cuba tau)...cuba amalkan ni....Tips ni aku aku dapat masa dengar ceramah dan dari mak....


BAHAN-BAHAN

Sekilo garam kasar
1 genggam kacang hijam
1 genggam lada hitam

CARA-CARA

gaulkan dan pijak dan tangan pegang kepala ( dengan baca ayat di bawah)







tu tips dari ustaz (untuk penyakit magrin)



*untuk sakit kepala yang biasa2 aje....
kalau mak aku...sekadar baca ayat di atas (sambil tangan di atas kepala) @ baca ayat dan tiup dalam air dan buat lap kepala.....(yang ni aku selalu jugak buat)



Pape pon selamat mencuba....semoga cepat sembuh ea kawan2...(^_^)

No comments: