March 16, 2011

yU cerdik ke yU bodo...

aiii...semua....


hari ni aku nak cakap sikit pasal U...tapi ape yang aku nak cakap ni bukan pasal ikan yU bodoh tu...tapi aku nak cakap pasal Universiti....





sekarang ni aku bz sikit...sibuk duduk isi borang UPU untuk apply degree....
stress aku...fikir pasal U ni....abang aku suruh keje dulu...pasal susah nak dapat keje sekarang ni...
tapi aku cakap kat abang aku...aku nak study lagi...nak ambik kos yang aku suka...pasal kos sekarang ini.kerjanyer hanya di office....aku ni jenis yang tak suka kerja kat office...aku rasa kerja kat office ni tak der life...duduk je t'kurung dalam office pastu buat kerja yang sama....(masa praktikal yang 4 bulan tu pon aku dah bosan...ni apetah lagi untuk kerja selama2nya)


lepas bincang dengan family , tanya pendapat diorang...& fikir dalam2
aku pon buat keputusan untuk sambung study lagi...

ni la kos aku pilih( harap2 berjaya)


Pilihan 1:  UPM: PT07 BACELOR PENDIDIKAN (SAINS RUMAHTANGGA)


Pilihan 2: UMS - HA19 PSIKOLOGI KAUNSELING




Pilihan 3: UKM - KA14 IJAZAH SARJANAMUDA SAINS SOSIAL DENGAN KEPUJIAN (ANTROPOLOGI & SOSIOLOGI)




Pilihan 4: UMS - HA20 PSIKOLOGI KANAK-KANAK DAN KELUARGA





*kalau korang nak kutuk aku, cakap kos yang aku pilih ni..macam 
tak der life ke ape ke...aku tak kisah...
yang penting, ni yang aku suka....
(aku ni bukan jenis memilih kerja...tapi kalau buat keje yang kita tak suka...
boleh buat kita jadi gila...ok)



PAPaI SEMUA






1 comment:

HERNEY AQILAH said...

gud luck!blaja rjn2..hehe