February 16, 2011

Contest Beautiful Eyes By Tenniellicious.

Hai....(^_^)

 Contest yang kedua aku masuk......Actually, berat hati nak masuk contest ni, yela...mata aku tak cantik macam mata korang2 semua.....Mata aku biasa2 aje...

Contest ni kawan "U" aku yang tag......YATI namanyer...
dia ni comey, kalau tak caye, korang pergi jela terjah blog dia ok....


CONTEST START....





berminat?? Kelik  ----) SINI






ni jela...gambar yang elok untuk contest ni....gambar ni dah lama...
awal bulan 1 kot....(*aku tak suka bergambar....tu pasal la jugak berat hati nak masuk contest ni)

tengok mata tu....cantik tak...tu mata palsu...aku pakai lens masa ni...sebab ingin jadi cantik macam korang2 semua...aku pakai lens ni bukan saja2...aku rabun tahu tak...Power Spek 430...

kla...malas nak tulis panjang2....nanti korang bosan plak...



aku tag dorang ni....pasal mata dorang  cantik


WANI

tata semua...(^_^)




6 comments:

liyana shana said...

gud luck yunk :)

cik blink blink said...

tq.....

redzwanie redzmann said...

hye dak omei...thanks ye join contest kami..
sape kate mate kamo x cntek..
mate kamo omeii je..bulat ag tuh..kalah cik wanie taw...
anyway..cik wanie n cik tenten wish u gud luck k dear...

avantgarde14 said...

jap..nk bayang pakai spek pulak..
hee~ anyway, gud luck!!

cik blink blink said...

pakai spek....macam nenek tua....npe...nak tgok ke

cik blink blink said...

jangan t'tipu dengan lens 2....