February 20, 2011

GEMPAK!!!!! ANAK HARRY POTTER

hello....



sape dekat sini suka tengok cter Harry Potter (kalau suka angkat tangan sikit...nak kira)
aku suka tengok cter tu....dan pasal tu jugak la aku dapat tahu berita gempak ni
HARRY POTTER dah ada ANAK....
korang nak tengok tak anak dia ...
kalau nak tengok...
scroll kat bawah ni....
tenung betul2....
jangan nangis sudah la ea...

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
;
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V




sama tak macam Harry Potter (waktu dia kecik)
cepat tenung....sama tu...spek dorang...bulat2 macam kueh donat....




ha....ni bukan anak Harry Potter...ni adik angkat aku....
korang jangan marah tau...sje2 nak buat gempak...
hidup ni kena la ceria...baru la best....



tata semua...

INGAT....JANGAN MARAH TAU....NANTI CEPAT TUA

(^_^)


4 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hik3..sgt cumil...sis br je follow sini dear..salam kenal

cik blink blink said...

tq.....

Hanis MY said...

wow wiii comel tau! mmg layak jd anak HP hehe cool!

nabilah_2908 said...

ala..ala...comel..sape nama dia..? :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BUBUR JAGUNG