March 7, 2011

JOM CAKAP DENGAN ROH...

hello semua....
korang nak tak cakap dengan roh....
ala....jom la...jangan takut...cool ok...best tu..
ni roh tau....bukan hantu yang orang mati tu...kalau hantu tu...aku sendiri tak berani...
jom try...

tips ni...aku dapat masa dengar ceramah dekat radio.....
tips ni berguna la untuk ibu2, ayah2, suami isteri....yang mempunyai anak2 yang degil ea...

ok mula2....
korang buat ni masa malam ok....(penting ni)
cari mangsa dulu...pastu buat benda di bawah



contohnya....
anak korang yang tengah tidor...
korang usap2 kepala dorang dan cakap dengan roh mereka...."contohnya: wahai roh anakku, siti...tolonglah bawa anak ku ke jalan yang betul...bagi peragainya cantik, seperti tuannya juga"...pastu tiup dekat ubun2 anak tu....


ok...ustaz cakap, roh lebih senang dengar kata daripada jasad....so, kalau kita cuba cakap dengan roh2 ni, mungkin dia akan melembutkan hati mereka (jasad).....sebabnya roh dan jasad adalah sutu benda yang selalu bersama...(dia tak bersama kalau dah mati je)

6 comments:

.Bintang Biru. said...

eh? biar betol ni ??

Nier Zecter said...

ye ke?? nak try ar.. kt member hehe

putri_roh said...

ermm... bleh try neh.... ehehehe...

Dda Ly said...

cik blinkblink, thanks for sharingg..pasnih leh la saye cube buat..:)

meh ke rumah..

~saye masih mude lah!~

keep in touch ye..♥♥♥

intan morsalin said...

akak nk try wat kat ank akak yg sulung la

cik blink blink said...

try la....semoga berjaya(^_^)